Innovatieve concepten

The future is already here. U moet hem alleen nog even vinden. Met behulp van innovatieve concepten kunt u voor op lopen in de markt in plaats van alleen maar uw concurrenten volgen op het moment dat de trend alweer voorbij is. Wordt een pionier in de markt en laat anderen achter u aan lopen.

E-mail marketing

E-mail marketing is een vorm van directe marketing waarbij gebruik gemaakt wordt van mailadressen om uw boodschap over te brengen op uw huidige klanten. E-mail marketing is nog steeds een zeer effectieve manier van marketing waarbij goed bij te houden is wat de resultaten zijn. Om uw campagnes aan de hand van deze resutaten te verbeteren

Data analyse

Tegenwoordig wordt er steeds meer data verzameld, maar wat kunt u nu allemaal met deze data? Data marketing is een manier om aan de hand van data strategische opties te bedenken. Het doel is over het algemeen het verbeteren en personaliseren van de klantervaring. Door juist de klant te begrijpen en in te spelen op de behoeften van de klant.

Guerrillamarketing

Guerrillamarketing is een marketingtechniek om met beperkte middelen een zo groot mogelijk resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een zeer korte tijd veel media-aandacht of aandacht van publiek te behalen. Door iets te doen dat opvalt.

Influencers

Influencer-marketing is de strategie om snel bekendheid te creëren bij een bepaalde doelgroep. Bij influencer wordt gebruik gemaakt van invloedrijke mensen die een grootte invloed hebben op uw doelgroep.

Branding

Wat is het verschil tussen een spijkerbroek van €75,- en een spijkerbroek van €350,-? Het grootste verschil zit vaak in het merk dat op de broek staat en niet zo zeer de kwaliteit van de broek. U kunt uw merk in zetten om meerwaarde te creëren voor uw klant.

Is Growth Hacking iets voor u?

Nieuwsgierig wat Growth Hacking voor uw bedrijf kan doen? Vraag dan een meer informatie aan via het onderstaande formulier en ontdek wat Digital Concepting voor u kan betekenen.